6 maja uczniowie z klasy 5b i 5c oraz panie: Edyta Nowak, Ewelina Niewiadomska- Burzec i Edyta Cieśla wybrali się na wycieczkę do Jaskini Raj i Chęcin.

Korzystając z przychylności pogody i podziwiając feerię wiosennych barw wyruszyliśmy w drogę w Góry Świętokrzyskie. Z wycieczki przywieźliśmy wiele miłych wspomnień i dużo zdjęć.

Na początku zwiedziliśmy Jaskinię Raj – jedną z najbardziej znanych atrakcji turystycznych Gór Świętokrzyskich i jedną z najpiękniejszych jaskiń krasowych w Polsce. Jaskinia urzekła nas bogactwem i różnorodnością form naciekowych, często o oryginalnych kształtach, w których każdy z nas widział coś innego.

Następnie udaliśmy się na krótkąwspinaczkę na zamkowe wzgórze. Tam mieliśmy przyjemność zwiedzać zamek w towarzystwie wspaniałego przewodnika, który podzielił się
z nami wieloma ciekawymi informacjami na temat bogatej historii zamku.
Ostatnim punktem naszej wycieczki było interaktywne Centrum Naukowe Leonarda da Vinci.To drugi co do wielkości, po warszawskim Centrum Kopernik, park nauki w Polsce. Powstał w otoczeniu przepięknego parku pałacowego na terenie Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego.W Centrum Leonardo da Vinci wszystkie eksperymenty naukowe można przeprowadzić samemu, a służą do tego bardzo ciekawe eksponaty, które zmieniają zdobywanie wiedzy w zabawę.
Po tych atrakcjach zjedliśmy pyszny obiad w przytulnej restauracji w miasteczku
i zadowoleni z kolejnej udanej wycieczki wróciliśmy do Szczucina.

Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza
w Szczucinie

ul. Kościuszki 30
33-230 Szczucin
woj. małopolskie

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.