12 czerwca  klasa 7c pod opieką wychowawcy p. Eweliny Niewiadomskiej- Burzeci p. Marty Trznadel wybrała się na wycieczkę do Wrocławia.

Pierwszym punktem naszego programu było zwiedzanie Panoramy Racławickiej. Podziwialiśmy imponujący obraz Bitwy pod Racławicami oraz dowiedzieliśmy się wiele interesujących informacji na temat historii tego dzieła sztuki.

Następnie udaliśmy się do Hydropolis, gdzie mieliśmy okazję poznać tajemnice wody i jej znaczenie dla naszego życia. Interaktywne wystawy i atrakcje przeniosły nas w fascynujący świat wody, który wniosły nowe spojrzenie na ten niezwykły zasób przyrody.

Po intensywnym zwiedzaniu byliśmy głodni, dlatego udaliśmy się do restauracji Kuźnia Smaku, gdzie zjedliśmy pyszny obiad. Po posiłku Pani przewodnik oprowadzał nas po wrocławskim rynku, pokazując najważniejsze zabytki, opowiadając ciekawe historie związane z miastem, a także przedstawiając wrocławskie krasnale.

Ostatnim  punktem naszej wycieczki była Hala Stulecia i  Afrykarium, gdzie mogliśmy zobaczyć egzotyczne gatunki zwierząt z afrykańskich tropików. Z fascynacją obserwowaliśmy żółwie, hipopotamy i różnorodne ryby, które zamieszkiwały malownicze podwodne krajobrazy.

Wrażenia z wycieczki były niesamowite. Mogliśmy poznać wiele nowych miejsc i ciekawostek, które na długo pozostaną w naszej pamięci. Po obowiązkowej wizycie w Mc Donalds pełni wrażeń wróciliśmy do domu. To była bardzo udana wyprawa!

Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza
w Szczucinie

ul. Kościuszki 30
33-230 Szczucin
woj. małopolskie

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.